Často kladené dotazy

Přihlášení & zákaznický účet

Jak se můžu zaregistrovat?

Na stránku registrace se dostanete kliknutím na "Můj ZooRoyal" resp. na symbol uživatele.

Klikněte na „Zaregistrujte se“ a na následující stránce zadejte své zákaznické údaje.

Všechna pole je nutné vyplnit. Kliknutím na „Potvrdit údaje“ úspěšně vytvoříte svůj zákaznický účet.

Můžu nakupovat i bez registrace?

Ano. Vložte zboží do nákupního košíku, po kliknutím na tlačítko "K podkladně" vám bude nabídnuta možnost nakoupit jako host, tedy i bez předchozí registrace.

Na další stránce musíte zadat pouze vaše jméno, e-mailovou adresu a doručovací adresu.

Zapomněl jsem svoje heslo. Co dělat?

Kliknutím na "Můj ZooRoyal" se dostanete na příhlašovací stránku. Zde klikněte na tlačítko "Zapomněli jste heslo" a zadejte vaši e-mailovou adresu. Na tuto adresu vám zašleme potvrzovací e-mail s odkazem, jehož prostřednictvím si budete moci heslo změnit. Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi, znamená to, že jste buď zaregistrováni prostřednictvím jiné e-mailové adresy, nebo že doposud u ZooRoyal zaregistrování nejste.

Můžu smazat svůj zákaznický účet?

Zákaznický účet nemůže být smazán uživatelem, tento krok za vás uděláme my. Od vás potřebujeme pouze písemné potvrzení. Toto potvrzení musí být zasláno na adresu [email protected] z e-mailové adresy, která je uložena ve vašem profilu. Po smazání vašeho zákaznického profilu vám pošleme potvrzovací e-mail.

Žádosti, které nebyly zaslány z e-mailové adresy uvedené v zákaznickém účtu, nelze zpracovat, protože e-mailová adresa je rozhodujícím identifikačním faktorem.

Platba

Jaké způsoby platby nabízí ZooRoyal?

Nabízíme tyto způsoby platby:

  • Platba platební kartou
  • Platba na dobírku
  • Platba prostřednictvím služby Paypal

Jak obdržím fakturu?

Fakturu neobdržíte v balíčku, ale e-mailem spolu s potvrzením o odeslání.

Časté dotazy

Nabízí ZooRoyal vzorky krmiva, nebo produkty na vyzkoušení?

Ne, ale často nabízíme vzorky krmiva, nebo zboží zdarma v rámci našich speciálních akcí.

Prodává ZooRoyal i živá zvířata?

Ne, ZooRoyal neprodává živá zvířata.

Doprava / Doručení

Je možné objednané zboží osobně vyzvednout?

Osobní vyzvednutí bohužel není možné.

Kolik stojí poštovné?

Minimální hodnota objednávky je 399 Kč. U objednávky s hodnotou výšší než 999 Kč je poštovné zdarma. Poštovné u objednávky s hodnotou do 999 činí 99 Kč.

Dostanu potvrzení o zaslání zboží e-mailem?

Ano. Jakmile zboží opustí náš sklad, zašleme vám potvrzující e-mail, který obsahuje také fakturu a známku pro vrácení zboží.

Kdo je poskytovatelem zásilkových služeb?

V České republice využíváme služeb společnosti PPL.

Jaká je doba doručení?

Zboží je obvykle doručeno během 2-3 pracovních dnů, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak. Vezměte prosím na vědomí, že u speciálních zásilek (např. akvária a terária) jsou dodací lhůty delší.

Můžu svoji zásilku sledovat online?

Ano. Přepravní služby pro nás zajišťuje společnost PPL. Vaši zásilku můžete sledovat online, veškeré informace včetně čísla vaší zásilky najdete v samostatném e-mailu od PPL.

Může být doručovačí adresa jiná než fakturační adresa?

Ano. Doručovací adresu zadáte poté, co zvolíte způsob platby.

Objednávka

Je stanovena minimální hodnota objednávky?

Ano. Minimální hodnota objednávky je 399 Kč.

Můžu si zvolit čas doručení?

Ne. Přesný čas doručení bohužel není možně zvolit.

Dostanu potvrzení objednávky?

Ano. Několik minut po odeslání objednávky vám tuto objednávku potvrdíme prostřednictvím e-mailu. Pokud potvrzovací e-mail neobdržíte, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum. Rádi vám pomůžeme.

E-Mail: [email protected]

Co musím udělat, abych měl přehled o svých objednávkách?

Pokud jste si u ZooRoyal zřídili zákaznický účet ("Můj ZooRoyal"), stačí kliknout na "Moje objednávky". Zde se vám přehledně zobrazí všechny vaše objednávky.

Jak uplatním slevový kupón?

Políčko pro zadání slevového kupónu se nachází ve spodní části nakupního košíku.

Zadejte váš slevový kupón bez uvozovek (nemusíte dodržovat psaní velkých a malých písmen) a uplatněte jej klinutím na tlačítko "Použít".

Dbejte prosím na podmínky uplatnění slevového kupónu (minimální hodnota objednávky, doba platnosti kupónu atd.), které jsou vždy uvedeny u dané slevové akce. Dodatečné uplatnění slevového kupónu na již odeslanou objednávku není možné.

Upozornění: U objednávky s hodnotou do 999 Kč je potřeba uhradit i náklady na poštovné. To platí i v případě, že se celková hodnota objednávky dostane pod hranici 999 Kč až po uplatnění slevového kupónu.

Jak můžu svoji objednávku stornovat?

Ne, to bohužel není možné. Pokud chcete vaši objednávku stornovat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

E-Mail: [email protected]


Sdělte nám prosim telefonicky, jaký produkt má být stornován. Vezměte také na vědomí, že stornování je možné pouze okamžitě po odeslání objedávky.

Reklamace / Vrácení zboží

Obdžel jsem nekompletní zásilku?

Váše zásilka není kompletní? Kontaktujte nás a sdělte nám, jaké zboží vám nebylo doručeno.

E-Mail: [email protected]

Bylo mi dodáno jiné zboží. Co dělat?

Dostali jste jiné zboží, než které jste si objednali? Kontaktujte nás a sdělte nám, o jaké zboží se jedná:

E-Mail: [email protected]

Proč mi byla při výměně zboží zaslána faktura?

Při výměně zboží vzniká v našem systému "nová objenávka" a tím pádem i faktura na částku 0 Kč. Tato faktura je pro vás bezpředmětná, platí původní faktura za zboží.

Jak můžu vrátit zboží?

Chcete zakoupené zboží vrátit? Vyplňte prosím Formulář pro odstoupení od smlouvy" nebo kontaktujte náš zákaznický servis:

E-mail: [email protected]

Jak funguje vrácení zboží, které bylo doručeno na dobírku?

Kontaktujte náš zákaznický servis:

E-mail: [email protected]

Uveďte číslo objednávky nebo faktury, název nebo číslo produktu a počet kusů, které chcete vrátit.
Důležité: Uveďte také vaše číslo IBAN, abychom vám mohli za vrácené zboží poslat peníze zpět na účet.

Pokud jste obdrželi neúplnou objednávku nebo poškozené zboží, klikněte prosím na tento odkaz.

Jaká je adresa pro vrácení zboží?

LOXXESS Bor s.r.o.
c/o ZooRoyal Petcare GmbH
CT Park, Hala A1.6
Bor u Tachova
34802

Zboží vraťte výhradně přes PPL. Balíky od jiných poskytovatelů zásilkových služeb není možné doručit.